اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد

اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد

اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ سیاه مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد که جز مرغ های تزیینی به شمار می اید . بهترین گزینه برای تولید تخم خوراکی و نطزفه دار میباشد . برای اطلاعات کامل در مورد نژاد مرندی از وب سایت تخصصی مرغ مرندی دیدن کنید .

www.morqmarandi.com

بهترین روش برای تست دمای واقعی دستگاه

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ب.ظ

بهترین روش برای پی بردن به دمای واقعی دستگاه استفاده از Checkup می باشد 


علت این که اغلب افراد در امر جوجه کشی موفق نیستند, این است که نتوانسته اند از دمای واقعی درون دستگاه اطلاع پیدا کنند و یکی از دلایل این موضوع دقت پایین دما سنج های موجود در بازار است.

برای یک جوجهخ کشی موفق باید دستگاه در هر دوره جوجه کشی کالیبره بشود برای کالیبره دستگاه نیز از یک دماسنج مرجع دقیق باید استفاده کرد

توجه داشته باشید از دکمه پلاستیکی روی فن به سرعت هوای بیرون به داخل دستگاه کشیده میشود تا عملیات تهویه انجام شود , لذا چنانچه دستگاه در محیط خیلی سرد یا گرم قرار گیرد تعادل دمای داخل دستگاه به هم خورده و برای تنظیم دستگاه با مشکل مواجه می شوید.

-          نزدیک شدن سیم سنسور Checkup به المنت یا موتور گیربکس چرخاننده تخم‌مرغ‌ها (به دلیل گرم بودن) سبب اختلال در کار Checkup شده و درجه حرارت نمایش داده شده، صحیح نخواهد بود.

-          ضعیف شدن باتری Checkup سبب اختلال در نمایش اعداد می‌گردد.

-          Checkup را فقط زمانی روشن کنید که می‌خواهید دما را بررسی نمایید.

-          هنگام روشن شدن Checkup ابتدا به مدت چند لحظه دمای قبلی دستگاه نمایش داده می‌شود و سپس دمای فعلی .

 

توجه داشته باشید برای اولین مرتبه Checkup بلافاصله دمای پوسته را نشان نمی‌دهد، بلکه چند ساعت زمان لازم است تا سنسور و پوسته هم دما شوند. اختلاف یک تا یک و نیم درجه بین دماسنج داخلی دستگاه و Checkup طبیعی است، زیاد به این موضوع حساس نباشید.

چنانچه اختلاف دمای بین دماسنج ثابت دستگاه با Checkup چند درجه باشد، دماسنج الکلی معیوب است. در این شرایط با کارشناس مربوطه تماس بگیرید.

 

تذکر : در صورتی که مبتدی هستید و تجربه کافی برای کار با این دستگاه را ندارید ،‌توصیه می شود برای اولین مرتبه از تخم پرندگان زینتی و گران قیمت استفاده ننمائید ،‌با چند تخم مرغ ارزان قیمت عملیات جوجه کشی را انجام دهید تا تجربه های لازم را کسب نمائید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
مهدی عبدالاه نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


  • وب ایران سافت
  • کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
    فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر