اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد

اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد

اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ سیاه مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد که جز مرغ های تزیینی به شمار می اید . بهترین گزینه برای تولید تخم خوراکی و نطزفه دار میباشد . برای اطلاعات کامل در مورد نژاد مرندی از وب سایت تخصصی مرغ مرندی دیدن کنید .

www.morqmarandi.com

مرغ سیاه مرندی

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

مرغ مرندی از جمله پرندگان زینتی است که تعداد تخم گزاری ان در یک سال در حدود 250 عدد با تغذیه خوب و شرای محیطی نگهداری خوب میباشد از این رو دوستان پرورش دهنده که قصد تولید تخم خوراکی بومی را دارند بهترین گزینه نژاد مرندی میباشد .


 

با در نظر داشتن اینکه مرغ مرندی یک نوع مرغ بومی محسوب میشود ارزش غدایی مرغ بومی به مراتب بالاتر از مرغ ماشینی بوده چرا که برای تولید تخم خوراکی ماشینی یا همان مرغ های اصلاح شده ژنتیکی اععم از لگهورن و لومن و بقیه با مجبور کردن مرغ به تخم گزاری و با مصرف بیش از حد استاندارد مولتی ویتامین ها و مکمل ها برای تولید تخم بیشتر استفاده میشود . بنا براین مصرف کنندگان باید به ارزش غذایی تخم مرغ بومی و تخم مرغ ماشینی توجه کنند . تخم مرغ های بومی علاوه بر دارا بودن ارزش غذایی بالا از خواص دارویی نیز برخوردارند .



مرغ سیاه مرندی یکی از مرغ های بومی ایران و یکی از مرغ های تزیینی و تخم گزار ایران محسوب شده که برای تولید تخم خوراکی و تخم نطفه دار بهترین گزینه میباشد دوستانی که برای پرورش مرغ بومی فکر میکنند مرغ مرندی یکی ار بهترین مرغ ها برا پرورش و تولید میباشد . در این بین خیلی از پرورش دهندگان مرغ مرندی دورگه پرورش میدهند که در زمان خرید توجه کنید یک مرغ سیاه اصیل بخرید که هیچ رگه ای نداشته باشد که در زمان تخم گزاری با بالاترین تعداد تخم گزاری کرده و از پرورش این نژاد لذت ببرید . 

مرغ سیاه مرندی تنها نژادی که در یک سایت مرجع که دایره المعارف طیور میباشد به ایم ایرام و شهر مرند ثبت شده است و این افتخار بزرگی برای کشورمان میباشد که پرورش دهندگان میتوانند با پرورش این نژاد زیبا و تخم گزار به افزایش تعداد این نژاد کمک شایانی بکنند . 

برای دیدن این اتفاق بزرگ و ارزشمند از سایت زیذ دیدن کنید :


http://www.feathersite.com/Poultry/CGK/Marandi/BRKMarandi.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶
مهدی عبدالاه نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


  • وب ایران سافت
  • کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
    فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر