اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد

اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد

اطلاعات کامل در مورد مرغ سیاه مرندی

مرغ سیاه مرندی یکی از بهترین مرغ های تخم گزار ایران میباشد که جز مرغ های تزیینی به شمار می اید . بهترین گزینه برای تولید تخم خوراکی و نطزفه دار میباشد . برای اطلاعات کامل در مورد نژاد مرندی از وب سایت تخصصی مرغ مرندی دیدن کنید .

www.morqmarandi.com

انتی بیوتیک

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ


آنتی بیوتیک‌ها و چربی‌ها در پوست و جگر ذخیره می‌شوند و مصرف آن‌ها می‌تواند برای بدن بسیار خطرناک باشد.



وزارت بهداشت اعلام کرد: مصرف مرغ منجمد و مصرف مرغ تازه هیچ تفاوتی ندارد ولی مصرف‌کنندگان باید از خوردن پوست مرغ و جگر آن پرهیز کنند. دلیل این موضوع آن‌است که آنتی بیوتیک‌ها و چربی‌ها در این قسمت‌ها ذخیره می‌شوند و مصرف آن‌ها می‌تواند برای بدن بسیار خطرناک باشد.


به اعتقاد کارشناسان، بهترین راه مصرف گوشت‌های دامی، پخت کامل آن است که باعث از بین رفتن تمام میکروب‌های گوشت می‌شود. گوشت‌هایی که به‌صورت روزانه مصرف می‌شوند باید کاملا استاندارد و بهداشتی بوده تا جلوی انتقال هرگونه بیماری گرفته شود، بنابراین بهتر است در انتخاب محل خرید محصولات پروتئینی دقت کافی داشته باشید.مهم‌ترین عامل اصلی انتقال میکروب‌ها از دام به انسان ‌رعایت نکردن نکات بهداشتی و ایمنی است. به‌دلیل بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان، همچنین برای مقابله با برخی از بیماری‌ها از آنتی‌بیوتیک‌ها در این حیوانات استفاده می‌شود. محل اصلی ذخیره شدن این آنتی‌بیوتیک‌ها در پوست و جگر مرغ است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۴
مهدی عبدالاه نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


  • وب ایران سافت
  • کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
    فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر